Volta al Canigó / Prats de Molló - Vernet-les-Bains

Photo ofVolta al Canigó / Prats de Molló - Vernet-les-Bains Photo ofVolta al Canigó / Prats de Molló - Vernet-les-Bains Photo ofVolta al Canigó / Prats de Molló - Vernet-les-Bains

5 hours one minute
July 18, 2022
July 2022

near Prats de Molló, Occitanie (France)

Continuem la ruta a les 8 del mati de Prats fins a Vernet, una etapa mes curta pero son uns 50 km i 1600 m+. Podem dividir amb 2 parts, 30km de pujada i 20km de baixada dins aquests 30km 20 son asfaltats i encara que sigui amb molta pendent es fan bastant be comparat amb el últims 10 km que son amb pedra i difícil de pedalar.
Mes o menys el quilòmetre 20 trobem el Refugi de les Conques a 500 metres apartat de la carretera que allà podem veure i menjar avanç de fer aquests últims 10 km que he anomenat.
Evidentment quan arribem a d'alt hi han unes vistes brutals.
Baixem per una pista que ens portara al Refugi de Mariailles, es guapissim.
Segurament hi ha un corriol que ens portaria fins al poble de Castell de Vernet pero nosaltres seguim per pista fins als aparcaments, alla si que agafem una corriol guapissim que ens porta fins el poble de Castell i alla anem comvinant asfalt amb corriols, Genial.
Finalment arribem a Vernet a la 1 del migdia apunt per anar a dinar. Ruta BRUTAL!!!