Photo ofPradell de la Teixeta,molins,entre Moles, mas Magrinyà, La Torre i Pradell, amb el Xavi Prous Photo ofPradell de la Teixeta,molins,entre Moles, mas Magrinyà, La Torre i Pradell, amb el Xavi Prous Photo ofPradell de la Teixeta,molins,entre Moles, mas Magrinyà, La Torre i Pradell, amb el Xavi Prous

August 6, 2019
August 2019

near Pradell de la Teixeta, Catalunya (España)

Pradell de la Teixeta,molins,entre Moles, mas Magrinyà, La Torre i Pradell, amb el Xavi Prous. Pujada relativament senzilla per pista fins al parc eòlic,algun tram amb pedra solta pel camí, es fa tot el parc i es baixa pel final a la carretera q puja de montroig t 322, baixem uns quants revolts i agafem el camí q ens portarà fins gairebé al cim de la Mola de Colldejou, on normalment paren els cotxes abans d'accedir al cim, alli agafem el camí de baixada fins Mas del Magrinyà i la carretera de Marçà a la Torre Tv300 (alguns dels trams de baixada son bastant tècnics degut a la pedra solta i grossa q hi ha pel camí). A la Torre agafem carretera Tv3223 fins a Pradell. A 1 km de la Torre,si no es vol pujar a Pradell per carretera podem agafar el camí dels Ràfols que ens pujarà per darrere dels Puoxos fins a trobar la riera de Pradell i després agafem la carretera fins al Poble.