Portilhon - Coth Baretja - Tuc d'Aubas (combina btt i ascenció a peu al tuc)

Photo ofPortilhon - Coth Baretja - Tuc d'Aubas (combina btt i ascenció a peu al tuc) Photo ofPortilhon - Coth Baretja - Tuc d'Aubas (combina btt i ascenció a peu al tuc) Photo ofPortilhon - Coth Baretja - Tuc d'Aubas (combina btt i ascenció a peu al tuc)

August 28, 2016
August 2016

near Bossòst, Catalunya (España)

Activitat combinada entre btt i ascenció al Tuc d'Aubas. Des del Portilhon enfilem la pista ben adequada i practicable en btt fins arribar al fantàstic Coth de Baretja, amb unes extraordinàries vistes al massis de la Maladeta, Salvaguardia, era Pica, Maupas... Rematem la sortida pujant al Tuc d'Aubas, una fàcil i accessible pala en pujada sostinguda que ens porta al cim on s'hi pot anar resseguin la cadena entre les fites frontereres. Una "duatló" que ens ha semblat magnífica. La pista es pot fer perfectament a peu o també enfilant un PR (enguany ben marcat) per pujar fins a Coth de Baretja i que escurça força la llarga pista forestal. També hi ha qui accedeix en cotxe.