Pont de Suert - Gotarta - Irgo - Iran - Llesp - Castilló de Tor - Pont de Suert

Photo ofPont de Suert - Gotarta - Irgo - Iran - Llesp - Castilló de Tor - Pont de Suert Photo ofPont de Suert - Gotarta - Irgo - Iran - Llesp - Castilló de Tor - Pont de Suert Photo ofPont de Suert - Gotarta - Irgo - Iran - Llesp - Castilló de Tor - Pont de Suert

June 9, 2016
May 2016

near el Pont de Suert, Catalunya (España)

Sortim de Pont de Suert, davant del pàrquing del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça. Travessem el petit poble de Pont de Suert i ens enfilem per una carretera rural asfaltada i gens transitada cap a Irgo i Iran (són 7,4 km de pujada amb un 7,5% de pendent de mitjana) A dalt de tot abans d'arribar a Iran passem per l'ermita romànica d'Irgo amb molt bones vistes per fer una foto. De l'ermita d'Irgo baixem per asfalt també gens transitat fins a la carretera L-501 (via principal de la Vall de Boí). A partir d'aquí fins a tornar a Pont de Suert per la carretera asfaltada L-501 (poc transitada).