Pobla del Duc-pla de corrals

Very difficult
November 22, 2013
November 2013

near Puebla del Duc, Valencia (España)

Pobla del Duc-LLuxent-Pinet-pla de corrals-Quatretonda-La pobla del duc

El troç Pobla del Duc-LLuxent-Pinet es fa tot per cami agricola/pista forestal.

De pinet a pla de corrals es una puja de prou pendent asfaltada.on una vegada arribem dalt, passem un dels avencs, i ens espera una abaixada molt xula per pista forestal amb molt de desnivell sense gaire dificultat

de pla de corrals fins quatretonda....ja es un atre cantar...ja que pots fer moltes variants i pots fer diferents recorregts a gust del nivell tecnic del ciclista....jo personalment en aquesta ixida , se me feu de nit ja en pla de corrals i tornant a quatretonda em fallaren els calculs de temps/distancia, i em vaig equivocar en un cruse i em vaig clavar per una senda criminal trialera que pegava una volta enorme i casi tota cara amunt que havies d'arrossegar la bici (damunt de nit i la primera volta que la fas).em va costar dos hores i mija fer 6 km!!

Per aixo recomane fer-la a l'inreves, en l'atre sentit/direccio.

Precaucio en l'ultim tram arribant a quatretonda, ja que hi ha ramat solt (bous!)