Pobla de Lillet+Puigllançada+Coll de Pal

Photo ofPobla de Lillet+Puigllançada+Coll de Pal Photo ofPobla de Lillet+Puigllançada+Coll de Pal Photo ofPobla de Lillet+Puigllançada+Coll de Pal

October 17, 2016
October 2016

near Sant Julià de Cerdanyola, Catalunya (España)

Una vegada mes hem fet una sortida molt bona amb el repte d'arribar al cim del Puigllançada que fa un any ens varem quedar en Coll de Creueta per falta de temps perquè varem fer un recorregut que passava per Castellar d'n Hug i que podeu veure a:

Com sempre fem els primers 4km per crta fins arribar a la Pobla de Lillet i que creuem pel camí del carrilet. Just al final del poble a l'última casa girem a l'esquerra per agafar un gr al final del carrer, aquest gr ens portarà fins el Clot del Moro i al ben mig trobarem un parell de punts complicats per fer damunt de la bici, però aixi ens estalviem trepitjar asfalt.

Passat el Clot del Moro creuem la crta per continuar pel gr, amb la mateixa intenció d'estalviar-nos trepitjar l'asfalt, que ens portara a passar per un petit congost del Llobregat, desconegut per molta gent pero molt maco i que val la pena veure encara que també hi han dos punts molt complicats per anar damunt de la bici.
Finalment ja no hi ha cap opció mes que sortir a la crta i arribar fins les Fonts del Llobregat. Si agafeu un corriol que hi ha just al costat del restaurant podeu veure el naixement del Llobregat.

Seguim les indicacions d'Orriols i en aquest punt es a on començara la part mes dura del recorregut. Just al costat de la casa d'Orriols trobareu una tanca que prohibeix el pas, aquí ja podeu parar i si aneu molt abrigats aprofiteu per treu-vos una mica de roba i menjar perquè a partir d'aquí us quedara mes d'una hora fins arribar a l'alçada del Coll de Creueta de plat petit i molt d'esforç.

Pràcticament la totalitat del desnivell del recorregut esta acumulat en els pròxims 16km.
Una vegada al Coll ens quedaran uns 10km fins el cim del Puigllançada. Fins aquí ja haurem fet un gran esforç i serà un bon moment per menjar una mica perqué encara ens queden els 3km finals des de que veiem els remuntadors de l'estació de la Molina fins al cim tant durs com els anteriors perquè les cames ja han patit un gran esforç.
Una vegada al cim podem gaudir de les vistes, Puigmal, Niu de l'Aliga, la Masella Castellar d'n Hug,.........

I ara tot el patiment per arribar es convertix en baixada, ja no caldrà pedalar mes.
Fins a Coll de Pal la baixada es molt dura perquè es camp a traves, el terreny es molt irregular i amb moltes pedres, caldrà tirar-se enrere a la bici i fer un descens molt tècnic.

A coll de Pal agafem la crta fins trobar el trencall a l'esquerra a on l'inici també es molt tècnic fins trobar el camí principal que baixa i baixa----compte amb les frens podria ser que s'escalfessin massa i us quedeu sense ells.

PictographTrain stop Altitude 3,266 ft

Congost_Llobregat

Puigllançada

Cruilla Coll de Creueta

A la dreta podeu arribar fins la carretera.

mkrunner Oct 18, 2016

l'estacio es la molina i al fons al costat del niu es la masella, jejeje espectacular l'excurssió i molt exigent, ha estat un plaer compartir aquest mati amb tots vosaltres, força pedals ;-)

• Photo of Tarres
    Tarres Oct 19, 2016

Gràcies pel aclariment, ja esta corregit

mkrunner Oct 19, 2016

de res company jejej

• Photo of cloteto1
    cloteto1 Oct 19, 2016

Jo tenia la vista borrosa, no vaig veure res😿

mkrunner Oct 19, 2016

jajajaja no facis aquests comentaris que no es descarregara ningu aquest track jajajajaja