Photo ofPlatja Gandia-Xeresa-baixada i per baix autopista, pujada cami de porlam-costa esqu autopista-Xeraco-platja Xer-Platja de Gandía Photo ofPlatja Gandia-Xeresa-baixada i per baix autopista, pujada cami de porlam-costa esqu autopista-Xeraco-platja Xer-Platja de Gandía Photo ofPlatja Gandia-Xeresa-baixada i per baix autopista, pujada cami de porlam-costa esqu autopista-Xeraco-platja Xer-Platja de Gandía

-12 ft
August 28, 2019
August 2019

near Caserío La Estación, Valencia (España)

Grao-Alqueria del Duc- pel camí desviació fins passar per 2 carrils de madera i tornar pel cami al costat de la nacional fins a Xeresa poble dalt de tot-al baixar, per l'esquerra (per baix túnel autopista), pujar cama de parlar i baixar-direcció Xeraco- pel costat esquerre de l'atopista fins arribar un poc més alla de la gasolinera. Passar per un tunel per baix de l'autopista i la nacional. Pasar per un pas a nivell de tren inpel camí durecció Xeraco. Per dins Xeraco a la platja. Al arribar redona de la barqueta per baix direcció a la platja. Al passar pel pont de ferro a l'esquerra, la carretera funs arribar altra vegada a la redoneta de la barqueta i per la carretera dirrecció a Grau platja. Al arribar per carril bici primera linea fins arribar al destí: redona del port.