Platja d'Aro - Volta Sant Miquel d'Aro - Romanyà - Platja d'Aro.

Photo ofPlatja d'Aro - Volta Sant Miquel d'Aro - Romanyà - Platja d'Aro. Photo ofPlatja d'Aro - Volta Sant Miquel d'Aro - Romanyà - Platja d'Aro. Photo ofPlatja d'Aro - Volta Sant Miquel d'Aro - Romanyà - Platja d'Aro.

July 25, 2023
July 2023

near Platja d'Aro, Catalunya (España)

Sortim de Platja d'Aro per arribar, per pistes i corriols, fins a la carretera asfaltada de Solius. Des d'aquí, anirem a la ruta del Carrilet i passat el pont de Salenys girarem a mà dreta per començar a pujar. Donem una volta circular per sobre de la urbanització Sant Miquel d'Aro per sortir a la carretera asfaltada de Romanyà als Plans de Can Sabaté. Girem a mà dreta per fer uns pocs metres d'asfalt i tornem a girar a mà esquerra per un camí de terra que porta a la Font Josepa. Anirem seguint el track fins al cementiri de Romanyà. Davant mateix, a l'altra banda de l'asfaltat, comença un corriol molt maco que passa per la Font del Prat i el Suro petit i el Suro gros de l'Almeda i acaba a la urbanització de Romanyà. Anirem baixant per diferents corriols fins trobar la carretera GIV-6612. Una miqueta d'asfalt per tornar a girar a mà esquerra per trobar una pista que ens portarà altre cop al carril bici, i cap a Platja d'Aro. En aquesta baixada vam explorar alguns camins que no ens varen anar bé i vam tenir que refer el camí fet.