Platja d'Aro - Romanyà - Castell de Solius - Sant Elm - Platja d'Aro - IBP 86

Photo ofPlatja d'Aro - Romanyà - Castell de Solius - Sant Elm - Platja d'Aro - IBP 86 Photo ofPlatja d'Aro - Romanyà - Castell de Solius - Sant Elm - Platja d'Aro - IBP 86 Photo ofPlatja d'Aro - Romanyà - Castell de Solius - Sant Elm - Platja d'Aro - IBP 86

October 10, 2009
October 2009

near Platja d'Aro, Catalunya (España)

Ruta que comencem a Platja d'Aro dirigint-nos a la Font Picant de Bell lloc passant per darrera del tennis d'aro, amb un parell d'internades a les Gavarres pels boscos de Sta.Cristina abans de començar a pujar cap a Romanyà. Un cop abaix de nou creuem l'autovia i ens dirigim a l'Ardenya on pugem al Castell de Solius (molt recomenable la visita, que s'ha de fer a peu), i baixem creuant el golf Costa Brava per dirigir-nos a Sant Feliu per pujar a l'Ermita de Sant Elm, i tornada a Platja d'Aro vorejant la costa, Sant Pol, Sa Conca, Puig Pinell, Punta Prima i Port d'Aro.
Pujades i baixades pronunciades i amb bancs de sorra. Aprofiteu per descansar durant els trams d'enllaç