PLATJA D'ARO-PUIG D'ARQUES-CAN BOTA-CABRA PENJADA-PLATJA D'ARO

Photo ofPLATJA D'ARO-PUIG D'ARQUES-CAN BOTA-CABRA PENJADA-PLATJA D'ARO Photo ofPLATJA D'ARO-PUIG D'ARQUES-CAN BOTA-CABRA PENJADA-PLATJA D'ARO Photo ofPLATJA D'ARO-PUIG D'ARQUES-CAN BOTA-CABRA PENJADA-PLATJA D'ARO

December 29, 2015
December 2015

near Castell-Platja d'Aro, Catalunya (España)

Sortida del centre de Platja d'Aro direccio Mas Nou al trovar la barrera tombar dreta cap a Can Tirans despres de passar-hi per derrera baixar fins la riera i seguir cami fins Can Cesar on despres de atravesar la carretera començarem llarga pujada que ens dura fins Puig d'Arques on un dia clar podem gaudir de unes vistes magnificas desde el mar fins al Canigo. Ara toca baixar, primer fins el trencan de Can LLach, despres la Castanyeda per enllaçar amb corriol de baixada que ens dura a les portes de Can Bota. D'aqui fins el trencan de la Cabra Penjada i el carril verd sera un lleuger puja i baixa i arribada en planer fins Platja d'Aro.
Circuito circular con salida i retorno del centro de Platja d'Aro.
Salida cuesta arriba hasta llegar a la cima de las Gavarres donde podreis disfrutar desde el mirador del radar de maravillosas vistas desde el mar hasta el Canigo , ha partir de ahi ya solo quedan pequeños cambios de rasantes i todo es cuesta abajo hasta llegar a los campos de Can Bota direccion hacia el cruce de la Cabra Penjada i continuaremos llaneando por la zona de Panedes hasta encontrar la via verde que nos llevara hasta nuestro sitio de salida.

Radar meteo

Torre

PictographPhoto Altitude 640 ft

Font de St. Ampeli de Panedes

• ioar185 Jul 19, 2017

Muy buena ruta y fácil de seguir, no soy de la zona y me la he descargado para hacerla allí en las vacaciones y la verdad que vale la pena hacerla. Realizada el 10-7-17