Platja d'Aro Celrà 84 Ruta mil dimonis 2/2

Photo ofPlatja d'Aro Celrà 84 Ruta mil dimonis 2/2 Photo ofPlatja d'Aro Celrà 84 Ruta mil dimonis 2/2 Photo ofPlatja d'Aro Celrà 84 Ruta mil dimonis 2/2

March 31, 2013
March 2013

near Castell-Platja d'Aro, Catalunya (España)

Viewed 2033 times, downloaded 39 times

Segona etapa (de les dues) d’un bonic itinerari per les Gavarres que ens facilita la botiga fanàtic bikes de Celrà i que nosaltres adaptem a mida ja que hem fet nit a Platja d’Aro
Sortim a 2/4 de 9 esmorzats. Pugem a els Puig d’arques, Fitor, La Bisbal (on dinem), Els metges i els Àngels aquest cop, tot pel costat nord del la serralada. Hi ha alguns trams de corriols que guarneixen la sortida. Algun d’ells de pujada, molt exigents i tècnics que després de la primera jornada ens deixen bastant tous.
84 Qm i 2.100 metres de desnivell.
En resum, bona sortida de 2 díes i felicitats als de fanàtic bikes pel recorregut

dels Àngels

Dolmen De Puig D' Arques1

PictographReligious site Altitude 812 ft

Eta De Santa Coloma De Fitor

Sant Cebrià de Lledó

• jangulo May 25, 2013

Gràcies pel track! la ruta realment maca i molt recomanable.
    Únicament crec que s’hauria de fer un comentari: a partir de la urbanització de Vall Repòs (Km 23) fins al puig de Arques (Km. 27) el camí de pujada és MOLT COMPLICAT i crec que la majoria de ciclistes que ho facin tindran que carregar la bici durant molta estona. No dubto que hi hauran supermegacracks que l'hauran pujat en bici, però crec que la majoria dels mortals no podran (com jo, per exemple). Ho dic perquè emprenya bastant carregar-la durant tanta estona.
    Una possible variant (crec, perquè no l'he fet) seria que al km 19, quan arribes a una carretera asfaltada en comptes de baixar cap a la urbanització, a la dreta, hi ha un cartell que a l'esquerra indica Puig D'arques, crec que es la mateixa carretera asfalta et porta fins el famós Puig i allà es podria tornar a agafar el track original.
    Bueno com a mínim qui s'arrisqui ja sap el que li pot passar.

gracies!

• Photo of Rossinyol bttrus uecanoia
    Rossinyol bttrus uecanoia May 26, 2013

Hola Jangulo,

tots els comentaris son benvinguts, ja que hi ha ciclistes de tots els nivells. En el nostre cas, ens agraden especialment les dificultats, però en qualsevol cas, la observació es bona i així qui ho vulgui fer, queda avisat.