Photo ofPlanoles-Dòrria per GR-Creu Meians-Puigmal-Fontalba-Font Home Mort per GR-Barraques per GR-Planoles per GR. Photo ofPlanoles-Dòrria per GR-Creu Meians-Puigmal-Fontalba-Font Home Mort per GR-Barraques per GR-Planoles per GR. Photo ofPlanoles-Dòrria per GR-Creu Meians-Puigmal-Fontalba-Font Home Mort per GR-Barraques per GR-Planoles per GR.

Very difficult
July 8, 2020
July 2020

near Planoles, Catalunya (España)

Ruta "biking & walking" molt dura. Jo la qualificaria de Molt difícil+només experts. La pujada al cim del Puigmal amb la bici a coll i els GR poc ciclables i força troç a peu. Tot i així a qui li agradi la muntanya amb bones vistes aèries i no l'importi caminar la ruta es recomenable. La ruta te la cirereta de pujar al collet de les Barraques pel GR però d'aquesta manera es fa la baixada fins a Planoles per tot el GR. En resum ruta nomès apta per a patidors i amb cert nivell tècnic.
Per fi he fet el camí GR de Fontalba a la Font de l'Home mort. És poc ciclble però m'ha agradat per les vistes i perque t'estalvies de baixar per la pista de Fontalba a Queralbs.