Pla de la Calma - Llivia

August 14, 2015
August 2015

near Font-Romeu-Odeillo-Via, Région Languedoc-Roussillon (France)

Pla de la Calma - Llivia

• uritrino Jul 25, 2016

JA que hi ha poca informació al respecte d'aquesta ruta, l'afegeixo jo.
    L'estació de Font Romeu està oberta a l'estiu i permet pujar a l'estany de les butlloses desde la calma o pujar les bicis al pla de la calma i baixar pel bikepark que tenen muntat.
    Venen 2 tipus de forfaits: el del bikepark (primer telecadira tants cops com vulguis) i el de les butlloses (anar i tornar).
    Nosaltres els vam caure be i pel preu d'anar a butlloses vam poder pujar les bicis al pla de la calma.
    Arribats al pla, vam lligar les bicis i vam baixar cap a butlloses a dinar i passejar.
    Per la tarda, vam enfilar la baixada. El track es perfecte i tal i com diu, la dificultat tècnica es moderada, tot i que ho vam fer amb un nen de 5.5 anys,
    Moltes gracies pel track.

url font Romeu: http://www.altiservice.com/es/excursion/font-romeu-pyrenees-2000/noticias/apertura-verano-2016-font-romeu-pyrenees-2000

• uritrino Jul 25, 2016

Review ja escrita als comentaris.