Pic de Madres (2469m) en mode travessa: Montlluis- Prades de Conflent

Photo ofPic de Madres (2469m) en mode travessa: Montlluis- Prades de Conflent Photo ofPic de Madres (2469m) en mode travessa: Montlluis- Prades de Conflent Photo ofPic de Madres (2469m) en mode travessa: Montlluis- Prades de Conflent

August 20, 2020
August 2020

near La Cabanasse, Occitanie (France)

Montlluis, Matamala, coll de la Creu,coll de Sansa, Pic de Madres, Refugi Callau, Prades- Ria i a Vilafranca a buscar el tren

Ruta on hi han tres parts molt diferenciades
La primera de l'estació de les Cabanes fins després del coll de Sansa. Fins el coll de la Creu és asfalt i després per pista sense cap problema
La segona part és "la bona". Hem de portegar la bici uns 300 m de desnivell fins el Pic de Madres. La baixada fins el refugi de Callau és alpina, amb trams no ciclables i trams ciclables. El paissatge espectacular
La tercera part, a partir del refugi de Callau tenim 20 km de baixada fins a Prades per pista sense problema. Abans d'arribar a Ria agafem un corriol molt divertit i técnic per acabar bé la ruta.