Pi del desert a Espinavessa

3 hours
April 24, 2021
April 2021

near Avinyonet de Puigventós, Catalunya (España)

Sortim del Mas Pau a Avinyonet de Puigventós direcció Pols.

Travessem la glorieta i agafem un camí fins a l'esglèsia de St. Nicolau, a la dreta trobem un camí baixada primer i pujada amb gir a l'esquerra que ens porta a Canelles.

Començem a fer cap a Navata, però de seguida ens desviem a l'esquerra. La zona ens sona. Habitualment hi passem per anar a espinavessa, però avui veiem el trencant a l'esquerra i seguim recte.

Un cartell ens indica sobre el Pi centenari, n'hem sentit parlar i ens decidim a buscar-lo. Travessem un camp i a mà esquerra trobem una forta baixada, la seguim una bona estona i finalment trobem el colossal "Pi del Desert" i una imatge de Sant Simforià.

Seguim i anem a sortir al camí que ja he esmentat d'espinavessa, avui però anem al revés.
De tornada passem per Navata, voltant el Torremirona i altre cop cap a Pols i el Mas Pau.

PictographTree Altitude 0 ft
Photo ofPi centenari o del Desert i imatge de Sant Simforià Photo ofPi centenari o del Desert i imatge de Sant Simforià Photo ofPi centenari o del Desert i imatge de Sant Simforià