Πευκόφυτο - Εννέα Βρύσες - Άγιος Νικόλαος - Πευκόφυτο

Photo ofΠευκόφυτο - Εννέα Βρύσες - Άγιος Νικόλαος - Πευκόφυτο Photo ofΠευκόφυτο - Εννέα Βρύσες - Άγιος Νικόλαος - Πευκόφυτο Photo ofΠευκόφυτο - Εννέα Βρύσες - Άγιος Νικόλαος - Πευκόφυτο

July 5, 2020
July 2020

near Pefkófyto, Thessaly (Greece)

Μια πραγματικά φανταστική διαδρομή!!!
Ξεκινήσαμε από το χωριό Πευκόφυτο με κατεύθυνση προς Κρυοπήγη και κάναμε δεξιά στη διασταύρωση για να μπούμε στο ελατόδασος απέναντι από το χωριό.
Στον κάμπο η θερμοκρασία πάνω από τους 35 βαθμούς κελσίου, εδώ νιώθουμε πολύ ευχάριστα.
Ανηφορίζουμε για πολλά χιλιόμετρα. περνώντας από τη βρύση Κιούγκι δροσιζομαστε και συνεχίζουμε. Σύντομα αντικρίζουμε τη λίμνη Πλαστήρα και το φαράγγι Ανθοχωρίου ενώ τα έλατα συνεχίζουν να μας σκεπάζουν.
Η επόμενη στάση δεν έγινε για νερό, αλλά για φράουλες ... Νόστιμες μικρές φράουλες κατά μήκος του δρόμου.
Φτάνουμε στις 9 Βρύσες... Τόπος όμορφος, με πολλά νερά... Πάνω μας η κορυφή Καζάρμα... Αποφασίζουμε να μη γυρίσουμε από τον ίδιο δρόμο..
Συνεχίζουμε να ανεβαίνουμε μέχρι λίγο πριν τελειώσει ο δρόμος, η θέα προς τη λίμνη είναι υπέροχη.
Βρήκαμε ένα σχετικά ήπιο σημείο και αφού κατεβήκαμε από τα ποδήλατα κινηθηκαμε στα μονοπάτια με στόχο να βρούμε τον δρόμο που ενώνει τη Φυλακτή και το Κρυονέρι με τον Άγιο Νικόλαο...
Πράγματι τον βρήκαμε και αφού κάναμε ποδήλατο για περίπου 20 λεπτά βρεθήκαμε στο πιο ψηλό σημείο της διαδρομής μας. Είμαστε ανάμεσα σε Καζάρμα και Βουτσικάκι και μπροστά μας βλέπουμε μόνο κατηφόρα!!! Η χαρά μας μεγάλη γιατί έχει αρχίσει να νυχτώνει...
Χαζεύουμε για λίγο τα άλογα που κινούνται στις κορυφογραμμές, τα λιβάδια Πετριλου και το Βλασι που βρίσκονται κάτω μας και κατηφορίζουμε...
Πριν το καταλάβουμε φτάσαμε στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου και το καταφύγιο του κυνηγετικού συλλόγου. Το υπόλοιπο κομμάτι της διαδρομής μας έγινε σε άσφαλτο και καταλήξαμε στο Πευκόφυτο.