PENTELI : Moni Pentelis-Spilia Ntaveli-Agios Ioannis Latomeion-Moni Pentelis

2 hours one minute
February 17, 2014
February 2014

near Pentéli, Attica (Greece)

Μπαίνουμε από το δεύτερο μονοπάτι που ξεκινάει στα αριστερά (κατά την άνοδο) του μονόδρομου που κατεβαίνει από πλατεία παλαιάς πεντέλης στη συμβολή με τη λεωφόρο.Φτάνουμε στην κορυφή του μικρού λόφου όπου βρίσκεται το πυροφυλάκιο.Από κει με μονοπάτι κατεβαίνουμε στο χωματόδρομο.

Μετά είτε διασχίζουμε την πλαγιά που καταλήγει στο χωματόδρομο που ξεκινάει από το πλάτωμα με τα βυτία στα δεξιά μας είτε απλά κάνουμε δεξιά και κατεβαίνουμε αυτό το χωματόδρομο μέχρι να φτάσουμε στο άνοιγμα λίγο μετά το γεφυράκι όπου ξεκινάει το κυρίως μονοπάτι.

Στον πρώτο χωματόδρομο που διασχίζουμε κανούμε ελάχιστα αριστερά μέχρι να πέσουμε στη συνέχεια του μονοπατιού που περνάει στα δεξιά μιας ελιάς.

Μετά singletrack μέχρι το δεύτερο χωματόδρομο.το κομμάτι αυτό ποδηλατείται σχεδόν ολόκληρο εκτός ίσως των τελευταίων 250 μέτρων αν και...

Εδώ οι επιλογές είναι δύο.Είτε ακολουθείτε τα κόκκινα σημάδια σ ένα μη ποδηλατικό ανέβασμα (100μέτρα υψομετρική κουβάλημα και 100 σπρώξιμο)μέχρι τη σπηλιά, είτε κάνετε αριστερά και ποδηλατείτε με αρκετή υπομονή το σαθρό χωματόδρομο που βλέπετε στ αριστερά σας.

Ακολουθείτε πιστά τα σημάδια μέχρι το χαρακτηριστικό μαρμαρόστρωτο που σας φέρνει μπροστά σχεδόν στη σπηλιά.Και εδώ έχετε δύο επιλογές.Είτε αριστερά, αντίθετα της φοράς της γραμμένης διασδρομής, παραλείποντας στο μονοπάτι που βγάζει στον άγιο ιωάννη των λατομείων από ψηλότερα, είτε ακούτε το gps.

Αν ακούσετε το gps φτάνετε σε πλάτωμα με πέτρινα μπλόκια και κατηφορίζετε με ελαφριά αναζήτηση της στέγης της εκκλησίας σε γιδόστρατα που τραβερσάρουν την πλαγιά του υψώματος που βρίσκεστε και κατευθύνονται σε μικρή ρεματιά που καταλήγει λίγο πιο χαμηλά και αριστερά από το εκκλησάκι.Το μονοπάτι είναι σχετικά βατό με λίγη τεχνική και ισορροπία.

Η επιστροφή από τα ίδια είναι απότομη με σαθρά σημεια και κλειστές στροφές.Το δυσκολότερο σημείο είναι το τέλος του μονοπατιού το οποίο μάλλον ανεβήκατε που όμως είναι βατό αν έχετε την εξοικείωση καθώς έγινε με hardtail ποδήλατο χωρίς να χρειαστεί κουβάλημα στην κατάβαση.

Το προτελευταίο κομμάτι μετά το χωματόδρομο είναι επίσης σαθρό αλλά όχι τόσο απότομο.

Προσοχή επίσης χρειάζεται στο τελευταίο κομμάτι, στην είσοδο του μονοπατιού μετά το τμήμα που καταλήγει στην ελιά και σε μιά κλειστή δεξιά στροφή-ράμπα που εμφανίζεται ξαφνικά και αλλάζει απότομα την κλίση.

Γι αυτό είναι σκόπιμο να ανεβείτε από τα ίδια.

ΠΡΟΣΟΧΗ σε διερχόμενα αυτοκίνητα και ποδήλατα!! Είσοδος και έξοδος στο μονόδρομο με προσοχή και δική σας ευθύνη!!!