Photo ofPeñarroya de tastavins-cingle de sant jaume-creu del llop-mirador masmut-tossal hereu-peñarroya Photo ofPeñarroya de tastavins-cingle de sant jaume-creu del llop-mirador masmut-tossal hereu-peñarroya Photo ofPeñarroya de tastavins-cingle de sant jaume-creu del llop-mirador masmut-tossal hereu-peñarroya

Very difficult
19026
April 14, 2024
March 2024

near Peñarroya de Tastavíns, Aragón (España)

ruta circular desde Peñarroya de Tastavíns pasando por:
- Mas de Mollons (5.3 km)
- Lo Càdec (11.7 km)
- Font de l'Embarronada (13.3 km)
- Ginebre de Ginero (16.0 km)
- Nevera del Mas de Borla (18.7 km)
- Coll de Borla (19.7 km)
- Tozal del Hereu (37.0 km)
- Puente de la Canaleta (41.3 km)
- Balsa de San Miguel (43.3 km)
ruta 4 extrembike sierras de matarranya,ruta molt ben perida pel terreny salvatge casi perdut a la ma de deu,jeje,dura fisicament pel desnivell i pel tipus de terreny en alguns casos de pedra solta,sortim de peñarroya i ja agafem un corriol,ens anem enfilant em trams tecnics on acabem enpenyent poc tros enmig del barranc, i baixada tecnica,sortim a la pista i remuntem, arribem a unes runes i agafem corriol tecnic de pujada a trams drets i durs,les cingleres van apareixen i les vistes son espectaculars,enmig del no res,continuem i enllaçem en una pista salvatge,en breu el corriol que puja el cingle de sant jaume ,baixem pel mig de la cinlglera i tot seguit corriolada de puja i baixa per tot tipus de terreny, comencem a veure les roques del masmut,ara ja baixada seria i tecnica fins la pista, remuntem per pista bona em alguna rampa dreta a la part final i agafem el corriol poc dibuixat per sobre la cinglera on acabem enpenyent molt poc tros fins el tossal de l hereu vigilats pels voltors,les vistes son espectaculars ara toca baixar,el primer tram de baixada es perdedor i de mal fer,pero de seguida es va definin el corriol ,baixada espectacular em trams de tot,arribem a baix i ara toca remuntar per un corriol dret pero ciclable on surtirem a la part alta de peñarroya