pena-roja, barranc de torredarques, pena-roja

Photo ofpena-roja, barranc de torredarques, pena-roja Photo ofpena-roja, barranc de torredarques, pena-roja Photo ofpena-roja, barranc de torredarques, pena-roja

January 3, 2015
December 2014

near Peñarroya de Tastavíns, Aragón (España)

Ruta còmoda eixint des de Pena-roja i evitant en lo possible creuar parts de lo riu que baixa crescudet i los trams de fang. La pista dels Prats Cremats és molt fàcil de fer però en coincidir en la ruta eqüestre (marcada fa 15 dies) m’engresca seguir-la procurant fer-la sobre la bicicleta lo màxim. Voreu que en un tram dubto però intuïtivament continuo fins arribar al Mas de la Clota i enfilar fins coincidir de nou amb la ruta eqüestre i que ja no abandonaré atès que està molt ben senyalada.
Menció especial al paratge del Barranc de Torredarques, tota una delícia. Arribat a Torredarques hi faig un petit tomb i enfilo cap a l’ermita de st. Bernat però en arribar a la ctra. N-232 que ve de Morella, una parella de ciclistes m’adverteixen que el pas pel Mas de Rallo es un fangueral per lo que decideixo fer un quilòmetre de carretera i enllaçar la pista de retorn a Pena-roja.