Photo ofPEL FORAT DEL VENT A CAN CERDÀ I A CAN COLL. DE TORNADA PER CAN BORRELL I CAN CORTÉS Photo ofPEL FORAT DEL VENT A CAN CERDÀ I A CAN COLL. DE TORNADA PER CAN BORRELL I CAN CORTÉS

March 17, 2021
March 2021

•   4.3 1 review

near Horta-Guinardó, Catalunya (España)

La font d'en Fargues
Centre Bombers
Pla de les Maduixeres
Guinardó

Bonica volta per la serra que ens permet gaudir de la frondosa vegetació d'aquesta zona.
Molt agradable tota la baixada des del Forat del Vent fins a Can Coll. Especialment els entorns de Can Cerdà i per la font de Can Güell, recuperada per la secció excursionista del Foment Martinenc.
A l'àrea de Can Coll podem parar a esmorzar i recuperar forces. A Can Cerdà també és un bon lloc per menjar-hi.
De dificultats solament un cop passada l'antiga bòbila prop de Can Coll, on haurem de baixar de la bicicleta en algun moment.
Més tard arribant a la urbanització Sol i Aire forta pujada però que es pot anar fent.

PictographFountain Altitude 350 ft

Pla de les Maduixeres

• Photo of jordibatalla
    jordibatalla Mar 18, 2021

Zones boscoses i assoleiades per Collserola, amb pujades i baixades.

• Photo of jmolive
    jmolive Mar 18, 2021

Me n'alegro que n'hagis pogut gaudir. Collserola per als de Barcelona és un espai que li hem d'agrair molt. A molrs ens ha ajudat en aquests dies de pandèmia i confinament.