Pedals d'en Serrallonga 2/2

Very difficult
June 29, 2020
June 2020

near Vilanova de Sau, Catalunya (España)

Segona part dels pedals d´en Serrallonga. Sortida des del Camping el Pont i arribada a Sant Hilari. 54km i 1500m de desnivell acomulat.
Aquesta segona part dels pedals es força diferent a la primera. No hi ha trialeres ni senders single track, pero en alguns trams pistes en mal estat, amb molta roca i arbres caiguts.
El perfil constan de 3 pujades. La primera, des del camping fins a Sant Andreu de Bancells es una pista en molt bon estat i on el desnivell no és asfixiant, es fa bastant bé i en 1h es pot fer a ritme tranquil. A partir d´aquí es baixa per una pista, on la primera part està en bon estat, pero que es va trencant poc a poc, fins a esdevenir un terreny molt trencat. La segona part de la ruta, des del km 16 fins al km 27 es la més dura. Les pujades son per terrenys trencats, tècnics i amb arbres caiguts, on no hi ha gairebé circulació ni de ciclistes ni senderistes. Un com superada aquesta part es baixa a Osor. Jo vaig optar per baixar per la carretera asfaltada pero hi ha l´opció de baixar per una trialera i despres pista.
Després d´una breu parada a Osor, s´ençata l'última pujada de la ruta, 10km per una pista forestal en bon estat, pero on els primers 5km les rampes poden ser asfixiants. Els últims 5km de pista són mes lleugers i es fan sense tant patiment. Un cop coronada, baixada a Sant Hilari per pista sense cap tipus de díficultat.
La qualificació de molt dificil, es sobretot per la part intermitja de la ruta, deguda a l´estat del terreny, i no per la distancia o desnivell.

• Photo of Cesc Olot
    Cesc Olot Jun 30, 2020

Grans! Espero poder fer la ruta ben aviat! Salut i bici