Pedals del Pedraforca NonStop

Very difficult
May 4, 2021
May 2021

near Gósol, Catalunya (España)

La clàssica Pedals del Pedraforca, que curiosament, no dona el tomb a la muntanya. No obstant, transcórre per uns paisatges brutals, de mitja i alta muntanya, i en alguns trams, veus el Pedraforca al fons.
Ruta molt dura físicament i moderada tècnicament.
Tota ciclable exceptuant un senderó de pujada molt trencat. La gran majoria de pujades són pisteres, algunes més arreglades que altres. També té dos senders més de pujada, a banda del que he comentat anteriorment. Les baixades són 80% pista, i 20% corriols guapíssims, tots ciclables exceptuant l'últim, en el seu primer tram, arribant a Gòsol.
Es toca molt poca carretera.
Es troba aigua en molts punts de la ruta.
Estacions de l'any recomanables: primavera, estiu i tardor. Tenir en compte que a cotes altes, si ha nevat, ens trobarem trams completament nevats de pista.
Nosaltres vam esmorzar a Port del Compte i vam dinar a Tuixent.
Ruta preciosa i totalment recomanable.
Desnivell positiu real: 3100m+.