Pedals de tourmalet 3a Etapa (3 de 3)

Photo ofPedals de tourmalet 3a Etapa (3 de 3) Photo ofPedals de tourmalet 3a Etapa (3 de 3) Photo ofPedals de tourmalet 3a Etapa (3 de 3)

7 hours one minute
July 3, 2022
July 2022

near Esquièze-Sère, Occitanie (France)

Sortim de Luz en pujada, amb trams de pista i carretera ascendint fins al poblet de Grust. Seguim un tram de corriol en pujada pel mig del bosc, molt bonic, per la falda de la muntanya on haurem d'empènyer la bici en algun petit tram. Fem 3 km de carretera direcció a Luz Ardiden, abans d'arribar a l'estació ens desviem a la dreta cap al sector de Bederet. Després del pàrquing continuem per una pista, vorejant les pistes d'esquí, fins al coll de Riou, amb unes vistes magnífiques. Aquí comença un dels millors corriols que he fet mai, ESPECTACULAR. Primer serpentejant per prats de muntanya i després pel mig del bosc entapissat de fulles, totalment impecable. El final és una mica més tècnic (ojo amb el fang i les arrels). Arribem al poble de Canceru (Zona de Cauterets) continuem per una via verda en baixada fins a Pierrefite N. Fem un mos, ens queden 15 km, 10 de pujada per carreteres i pistes i la baixada final amb un corriolet fàcil. 5 h. pedalant. Aquest Ruta es una de les millors rutes que he fet mai!!! Molt complerta pels canvis de terreny i els trams de corriol. Les vistes immillorables. També s'ha de dir que el clima ens ha acompanyat molt, cosa poca havitual en aquesta zona. Erem 4 i l'hem fet amb motxilles, sense suport motriu, dormint en hotels.