Pedaling - Gavarres Extrems 90 km -

Photo ofPedaling - Gavarres Extrems 90 km - Photo ofPedaling - Gavarres Extrems 90 km - Photo ofPedaling - Gavarres Extrems 90 km -

April 21, 2011
June 2010

near Palafrugell, Catalunya (España)

En Felix Pareras i en Ramon Carreras de la botiga Pedaling de Palafrugell hem dissenyat aquesta ruta que creua les Gavarres d’extrem a extrem.
No hi ha trams tècnics ni cap dificultat, però si que és una ruta llarga i amb desnivells pronunciats, els punts més alts son el Puig d'Arques i Els Àngels, de 585m i 485m respectivament. Els més preparats podeu fer-la en un dia, amb parades son unes set hores, de pedaleig unes sis.
Els que vulgueu fer-la tranquil•lament gaudint del paisatge i de l’entorn, millor fer-la en dos dies, podeu fer nit al Santuari dels Àngels i l'en demà continuar. Us deixem l'enllaç del hostal: http://www.gironahostaleria.com/cat/associats-detall.asp?id_associat=362
La ruta comença i acaba davant de Pedaling, on si ho desitgeu, quan acabeu us farem una foto finish, la posarem al blog del Gavarres Extrems i si voleu podreu deixar un comentari.
Bona ruta.
Pedaling.
Si cliqueu a baix on diu "veure més" podreu veure totes les fotos de la presentació del Gavarres Extrems 90.

• Photo of Andreloss
    Andreloss Aug 13, 2013

Ruta molt guapa, al final amb 6h30', falten mes corriols pero tants km es normal la seva absencia, al final durillo fer fito al final, pero de veritat felicitats per la ruta !!

• Photo of Pedaling
    Pedaling Aug 13, 2013

Moltes gràcies Andrelos, ens fa molta il·lusió que la gent la faci i que deixin comentaris. Moltes gràcies.
    Pedaling

• Jorp Apr 11, 2015

Molt bona ruta! La vaig fer enllaçant des de peratallada i em van sortir 104kms i +1970 m. Dura però vaig gaudir com un senglar. Salut i gràcies!

• Photo of Pedaling
    Pedaling Apr 11, 2015

Hola Jorp, moltes gràcies pel teu comentari, ens n'alegrem molt que t'hagi agradat, si vols, un dia fes-la a la inversa que també està molt bé, o la de 60.
    Bones pedalades i fins la propera.