Pedalada Orrienca 2014

November 9, 2014
November 2014

near Òrrius, Catalunya (España)

El temps és de 3:20, ja que un cop acabada, no he parat el gps fins arribar al cotxe, habent esmorzat i tot. Tot un crack.

Pedalda per Orrius, aquest any per mi ha estat molt dura. Les pujades han estat molt llargues i dures amb zones d'una sola traçada per lo malament que estava el terreny, això ha provocat que hi hagués bastantes retencions, posar el peu a terra o fer algún tram a peu ha estat a l'ordre del dia ja que erem molts bikers. Les trialeres també molt tècniques amb rases, arrels i pedres a dojo. També he de dir que em disfrutat molt però és una ruta que s'ha de tenir un nivell bastant alt per poder-la disfrutar, ja que els kms. no són molts però ...

Ruta feta amb els magus: LuisBTT, Tofulbtt, Genís i Tito1972. Un cop a la zona ens em trobat amb els bikers de Mataró, uns cracks a casa seva.

La classifico de Difícil per no dir Molt difícil, ja que és molt tècnica tant per pujar com per baixar.