Pedalada Festa Major de Viver 2023

May 20, 2023
May 2023

near Viver, Catalunya (España)

Sortirem de la plaça de Viver cap a la Casanova d'Escardívol i baixarem cap a la Barraca pel camí del Forn del Vidre. Continuarem camí avall per la pista de Merola, passant per Subiraneta, Subirana i Cal Circuns. En arribar a l'església de Santa Maria de Merola, agafarem la pista a mà dreta que puja cap al Putxot i enllaçarem amb la pista de la carena de Vilafresca, que seguirem en direcció a les Sitges. Abans d'arribar a les Sitges, agafarem un trencant a mà esquerra per baixar cap a la riera del Mujal i després pujar cap a Cal Torrentó i Corominas. Aviat arribarem a la font de la Codina, on trobarem el punt d'avituallament.
Després d'esmorzar, anirem cap al pla de Sant Pere, l'Alzina del Racó i anirem seguint per camí més o menys planer fins a trobar la carretera de Sant Cugat a Castelladral. Sense entrar a la carretera asfaltada, agafarem el camí a mà dreta que puja cap a la carena d'Albesa. Anirem seguint per la carena fins una mica abans d'arribar a Sant Feliu, on tindrem dues opcions: fer drecera i baixar cap a Viver pel camí vell o bé continuar pel camí de la carena i fer els últims metres de baixada per la carretera asfaltada.

Inici a la plaça de Viver

La Barraca

Albesa

Drecera cap a Viver

Sant Feliu

Final a la plaça de Viver