PdA-St. Antoni-La Canga-Fitor-St. Antoni-PdA

August 8, 2016
August 2016

near Castell-Platja d'Aro, Catalunya (España)

Començem a Platja d'Aro, direcció Golf Masnou i agafem pista a l'esquerra abans de la pujada, direcció Sant A, de Calinge. Quan baixem, just abans de arribar a la cerretera, trenquem a l'esquerra per corriol que ens portarà fins devant de la gasolinera. Creuem i anem a buscar la carretera de la Canga. A uns 3 Km, trenquem a l'esquerra, cap urbanització i afafem pista a l'esquerra que ens porta al coll de la Canga. Un cop a dalt avançem 50 m per trencar a la dreta per un altre pista. En 2 Km arribem a trencall amb 3 opcions. Agafem la de la dreta direcció fitor. Al seguent trencall anem a la dreta a agafem pista que acaba en un corriol de uns 5 Km de baixada que ens porta a l'urbanització a l'inici de la carretera de la Canga....llavors iniciem el cami de tornada cap a PdA.

• Photo of marc.casablancas
    marc.casablancas Jul 31, 2020

Hola Jordi, no arriba a Fitor el recorregut veritat? Gràcies

• Photo of Jordi Llovera
    Jordi Llovera Jul 31, 2020

Tens raó, no aaiba a Fitor.....per això tens que agafar el tencall de l’esquerra on explico cap al final que hi ha tres opcions. Esta indicat.