Παύλιανη – Σκλήθρο – Οινοχώρι – Καλοσκοπή – Πανουργιάς - Παύλιανη

Photo ofΠαύλιανη – Σκλήθρο – Οινοχώρι – Καλοσκοπή – Πανουργιάς - Παύλιανη Photo ofΠαύλιανη – Σκλήθρο – Οινοχώρι – Καλοσκοπή – Πανουργιάς - Παύλιανη Photo ofΠαύλιανη – Σκλήθρο – Οινοχώρι – Καλοσκοπή – Πανουργιάς - Παύλιανη

May 23, 2023
May 2023

near Néa Pávliani, Central Greece (Greece)

Δεξιόστροφη κυκλική διαδρομή από Παύλιανη. Στην αρχή λίγη άσφαλτο μέχρι τη ταβέρνα του «Παπαμανώλη» (παλιά γνωστή ονομασία, τώρα έχει γίνει «Καπετανάκη») και μετά στο δασικό που οδηγεί στην Αγία Τριάδα. Πριν την Αγία Τριάδα πήραμε άλλο δασικό με ανατολική κατεύθυνση που μας «έριξε» στο Σκλήθρο. Μετά με άσφαλτο ακολουθώντας νότια, νότιο-δυτική κατεύθυνση περάσαμε το Οινοχώρι και φτάσαμε στην Καλοσκοπή όπου ακολουθήθηκε το μονοπάτι ¨Κακοτράχη-Κεφαλόβρυσο». Συνέχεια και πάλι σε χώμα μέχρι τη θέση «Μνήματα» (γνωστή θέση όπου οδηγεί προς την κορυφή της Γκιώνας και το καταφύγιό της) και μετά με βόρεια κατεύθυνση «πέσαμε» στον Πανουργιά. Η επιστροφή στην Παύλιανη έγινε από άσφαλτο περνώντας από τις Βρίζες.