Passeig pel Maresme .Vilassar Mar - Dosrius- circular

Photo ofPasseig pel Maresme .Vilassar Mar - Dosrius- circular Photo ofPasseig pel Maresme .Vilassar Mar - Dosrius- circular Photo ofPasseig pel Maresme .Vilassar Mar - Dosrius- circular

February 17, 2022
February 2022

near Vilassar de Mar, Catalunya (España)

Ruta circular per els municipis de Vilassar de Mar, Cabrera de Mar, Mataró, Argentona, Dosrius (Ajuntament), i tornem per on hem vingut.
La ruta la inciem des de Vilassar de Mar, des de on enfilem cap a Cabrera , al arribar a la 1a rotonda que trobem sortint de Vilassar , enfilem per l'antic Camí del Mig, fins a arribar a conectar amb el ramal de sortida de la C-31D a camí del Mig. Al KM 3.7 de la nostra ruta , agafem un desviament que ens permet pasar per sota la C-31D, i ens deixa al Poligon Industrial del Cros, deixant la Masia de Can Vallescà Vell a l'esquerra tot sortint del petit tunel per el que ens hem desviat. Anem a buscar el Camí del Mig (Nou) que ens portarà a la rotonda del Cros, a on sortint per la carretera que puja fins a Argentona per el Marge esquerra de la Riera d'Argentona , nomès començar-la travesserem per la passarela que ens porta al marge dret de la Riera (km 4,7), on agafarem el camí que s'inicia en aquest punt i que ens portarà per rodejant l'empresa d'àrids que trobarem , fins a agafar el cami de les antigues vies del Tranvia d'Argentona a Mataró. Seguirem per aquest cami tot seguint el Marge dret de la Riera, arribarem al pont que creu la riera cap a la nostra dreta a l'alçada de l'entrada a Argentona , waypoint 1, seguirem el camí cap endavant deixant el pont a l'esquerra i seguint la indicació de la foto del waypoint en direcció a Dosrius, Coll de Can Bruguera, Orrius. Seguirem per aquest camí , que vadeja diverses vegades els accessos a la Riera d'Argentona, fins el KM 10, on ens haurem situat sota el viaducte de la C-60, on ens creurem amb una pista asfaltada. En aquest punt de la ruta conflueixen la Riera de Dosrius i la d' Orrius (també anomenada en el seu últim tram Riera de Pins) , seguirem la pista asfaltada paralel·la a la riera de Dosrius que seguirem fins el KM 10,3 on trobarem una triple intersecció (esquerra- recte - dreta), agafarem la de l'esquerra que ens fa baixar al llera de la riera, que anirem seguint fins a arribar a Dosrius. Waypoint 2 i 3 . La ruta retorna pewr on hem vingut, amb la variant de baixar per l'altre marge de la riera d'Argentona durant una part del tram de baixada , i que pel pont d'Argentona del waypoint 1 , tornem a agafar el mateix camí que durant l'anada.

PictographIntersection Altitude 187 ft

PictographIntersection Altitude 469 ft

Waypoint que marca el centre de Dosrius davant del pont i de l'Ajuntament i la Plaça.