ΠΑΡΝΗΘΑ Κρυονέρι ΜΤΒ

February 19, 2017
February 2017

•   4.8 4 Reviews

near Kryonéri, Attica (Greece)

Με αφετηρία το Κρυονέρι κάνουμε μια όμορφη σχεδόν στο σύνολο χωμάτινη διαδρομή προς τα πρώην βασιλικά κτήματα. Ξεκινάμε ανηφορικά και παίρνουμε ύψος για τα πρώτα 4χλμ. Συνεχίζουμε προς τα Μπαχούνια και φθάνουμε στην πηγή περίπου στα 7χλμ από την αφετηρία μας. Περνάμε την Τατοΐου απέναντι σε δασικό δρόμο κλειστό με μπάρα που ανηφορίζει προς την κορυφή Κατσιμίδι. Στην πρώτη διασταύρωση πηγαίνουμε αριστερά και συνεχίζουμε σε δύσβατο χωματόδρομο μέχρι να συναντήσουμε μπάρα όπου πάμε αριστερά. Στο τέλος του χωματόδρομου συναντούμε πάλι την Τατοΐου και περνώντας από τη δεύτερη πηγή περνάμε στα πρώην βασιλικά ανάκτορα κι από κει μπαίνουμε στο τελευταίο τμήμα χωματόδρομου που μας οδηγεί στην αφετηρία.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.

• Nemessis44 May 21, 2017

Τρομερή διαδρομή, πολύ όμορφη φύση!
    Ευχαριστώ για την πρόταση!

• Photo of timbertrail
    timbertrail May 21, 2017

Σε ευχαριστούμε κι εμείς για τα καλά σου λόγια. Πολλούς ποδηλατικούς χαιρετισμούς!!

• araptis Oct 22, 2017

Very nice trail, with an amazing view

• Alexandros Maliaroudakis Jun 21, 2020

Enjoyable ride through the forest with lovely views of Athens and the sea when the sky is clear. Slow progresional elevation up to the top. A bit rough on the way back down for the first few kilometres and maybe suitable for a bit more experienced riders than myself. But after Tatoi Palace becomes it becomes easier again. All in all a great ride 👌

• Photo of Anastasios Kyrtsioudis
    Anastasios Kyrtsioudis Dec 18, 2020

Ωραία διαδρομή. Εύκολη γενικά ακόμα κ για αρχάριους.

Γενικά ωραία κ εύκολη διαδρομή. Αρκεί να έχεις καλή φυσική κατάσταση.