ΠΑΡΝΗΘΑ Κρυονέρι-Βροκόλι

May 5, 2018
May 2018

near Kryonéri, Attica (Greece)

Από την πλατεία Πλαστήρα στο Κρυονέρι, ακολουθούμε την άσφαλτο προς τα κτήματα μέχρι να μπούμε δεξιά σε χωματόδρομο. Κάνοντας μερικές καλές επιλογές δασικών δρόμων, φτάνουμε σε πηγή δίπλα από μεγάλο πλάτωμα, λίγο πριν την οδό Τατοΐου.
Βγαίνουμε στην άσφαλτο κι αφού περάσουμε τη διασταύρωση για την Ιπποκράτειο πολιτεία και την ταβέρνα στα δεξιά μας, συνεχίζουμε μέχρι να συναντήσουμε ένα πλάτωμα στα αριστερά μας και χωματόδρομο. Για όσους ξέρουν από ορεινό τρέξιμο είναι η αφετηρία του αγώνα Alpamayo. Ο σκληρός χωματόδρομος εναλλάσσεται με βατά τμήματα, περνά από ένα εντυπωσιακό ορεινό λιβάδι και καταλήγει στην τοποθεσία Βροκόλι όπου και τερματίζει. Επιστροφή από τα ίδια μέχρι και την Τατοΐου και με παραλλαγή στους χωμάτινους δρόμους φτάνουμε πάλι στο Κρυονέρι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι διαδρομές έχουν καταγραφεί με GPS σε πραγματικό πεδίο. Σε καμία περίπτωση δεν εξατομικεύονται στα μέτρα ενός εκάστου (εμπειρία, φυσική κατάσταση), αφού κάτι τέτοιο είναι αδύνατο μέσω μιας εφαρμογής. Επομένως και ο βαθμός δυσκολίας είναι σχετικός και προσδιορίζεται από τις εκάστοτε συνθήκες, την απόσταση, την υψομετρική διαφορά, τη χρήση ειδικού εξοπλισμού κλπ. Επίσης προσδιορίζεται υποκειμενικά από τη δική μας εμπειρία στη διαδρομή που δεν είναι απαραίτητο να συμφωνεί με άλλες εμπειρίες. Ακόμα, υπάρχει η πιθανότητα τα όργανα πλοήγησης να παρουσιάζουν αποκλίσεις μεταξύ τους. Αυτό οφείλεται σε παράγοντες που αφορούν τη λήψη σήματος ή άλλους λόγους και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν σε απόλυτους αριθμούς. Οι διαδρομές είναι ολοκληρωμένες, είτε μιας, είτε δύο κατευθύνσεων (με επιστροφή) και δεν είναι μόνο τουριστικές, αλλά μπορεί να κινούνται και εκτός μονοπατιού ή εναλλακτικά, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούσαν κατά την ημέρα της καταγραφής. Σε κάθε τέτοια περίπτωση ενημερώνουμε για τις ειδικές συνθήκες. Σε χειμερινές διαδρομές με χιόνι ή ομίχλη υπάρχει η πιθανότητα να μην πατάμε ακριβώς στο ίχνος του μονοπατιού.
Τέλος, η καταγραφή δεν σημαίνει ότι είμαστε παρόντες δια ζώσης την ώρα που κάποιος ακολουθεί τη διαδρομή και επομένως δεν αναλαμβάνουμε την ευθύνη. Οι διαδρομές είναι αξιόπιστες, όμως συνιστούμε να συμβουλεύεστε και χάρτη και άλλες πηγές πληροφοριών έτσι ώστε να οργανώσετε την εκδρομή σας. Σε κάθε περίπτωση είναι ευπρόσδεκτες οι ερωτήσεις και τα σχόλιά σας.