Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich - Szlak zielony 2012/07/21

Photo ofPark Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich - Szlak zielony 2012/07/21 Photo ofPark Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich - Szlak zielony 2012/07/21 Photo ofPark Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich - Szlak zielony 2012/07/21

July 21, 2012
July 2012

near Zgierz, Województwo łódzkie (Rzeczpospolita Polska)

Trasa nie pokrywa się w 100% z zielonym szlakiem z kilku powodów:
- szlak jest słabo oznaczony i łatwo zgubić trasę (zatarte lub zasłonięte przez gałęzie oznaczenia szlaku, słabo oznaczone skręty), najlepiej wziąć ze sobą mapę,
- szlak w kilku miejscach był nieprzejezdny rowerem, należało by się tam wybrać pieszo z maczetą (np. okolice Niesułków Kol.)
- z powodu częstego gubienia szlaku, niedoszacowałem czasu potrzebnego na jego pokonanie, zastał mnie wieczór i musiałem skrócić wycieczkę.

Pomimo powyższych niedogodności, warto pokonać tą trasę ze względu na walory krajobrazowe oraz różnorodność trasy (leśne dukty i ścieżki, piaszczyste polne drogi, sporo asfaltu ;-), strome podjazdy i zjazdy).

Przejezdność:
MTB: tak
Cross/Trek/City: z trudem
Szosa: nie

Polecam także szlak czarny (o wiele lepiej oznaczony):

PictographProvisioning Altitude 705 ft

Bar Modrzewiak

Modrzewiak - Mekka cyklistów

PictographIntersection Altitude 0 ft

Szlak Zielony - koniec

W zasadzie nie jest to koniec szlaku, tylko punkt zjazdu ze szlaku.