Photo ofPardines - Coll de Meianell - Coll de 3 Pics - Faldeig del Balandrau - Carena pel Pla de la Caritat Photo ofPardines - Coll de Meianell - Coll de 3 Pics - Faldeig del Balandrau - Carena pel Pla de la Caritat Photo ofPardines - Coll de Meianell - Coll de 3 Pics - Faldeig del Balandrau - Carena pel Pla de la Caritat

June 26, 2013
June 2013

near Pardines, Catalunya (España)

Normalment no ho faig, però en aquesta ocasió he penjat una ruta que ja està penjada al Wikiloc, concretament per l'usuari ValldeRibes. La ruta original doncs la trobareu a l'enllaç al final de tot de la pàgina.

En el meu cas, vaig fer "remonte" fins als 1700m, tenint una pujada molt més relaxada i menys cansada per afrontar amb forces la baixada. Com veureu en el vídeo, les vistes són ESPECTACULARS. A més a més, aquesta primavera del 2013 ha estat especialment generosa de plujes i neu (massa potser) i la vegetació està exuberant.
És una ruta d'alta muntanya, i per això és important anar equipat sempre amb una mica de roba tècnica, ja que el temps és molt canviant com vaig poder comprovar en pròpia pell...
Hi ha uns 15 minuts de bici a peu des de la Collada de Fontlletera al Coll de Tres Pics.
Pel que fa al faldeig del Balandrau, doncs té parts ciclables i altres no, però val la pena l'esforç per les vistes que es deuen poder veure (jo no veia res a més d'un metre per culpa de la boira...).
El descens no té gens de dificultat, la primera part és per un prat de gespa i la segona també. Així que res de pedres ni trialeres... les vistes aèries són el millor de la baixada.

Amunt va! Prat amunt...

Coll de Meianell

Valla/Alambrada

Coll de Tres Pics (Portem 15min de Bici-Trecking)

Collada De Fontlletera

Inici Carena del Pla de la Caritat (Espectacular)

C.N. Menor

• Photo of alnat
    alnat Jun 28, 2013

Un molt bon video. llàstima de la boira. Com vas anar a buscar el cotxe?
    salut

• Photo of El_Drac
    El_Drac Jun 29, 2013

Uffff. Veient el video, venen ganes d'agafar la bici JA!!
    Molt bona ruta; passa a la llista de "les pendents". Gràcies per compartir-la :-)

• Photo of Tiet Corriol
    Tiet Corriol Jul 1, 2013

Ep Alnat!!! Em va pujar la meva dona amb el cotxe! Je,je,je... Ja he vist que tens algunes rutes per la zona!!! Ja t'aniré seguint el rastre!!! Ji,ji,ji!!!
    Gràcies Drac!!! És una zona molt bonica!!!

Salut i pedres a tots!!! :D