Panna de Tous curta 34k 2017 Provisional

September 25, 2017
September 2017

near Sant Martí de Tous, Catalunya (España)

Em anat a fer un tastet del que serà la Cursa del Panna curta d'enguany i no ens ha deixat indiferents.

Tot i ser la versió curta és farcida de corriols per a tots els gustos. No és fins al km 8, lògicament s'ha d'estirar la cursa per tal de no fer taps" que ens trobem el primer, però a partir d'aquí és un no parar constant d'adrenalina per les baixades d'infart i corriols ràpids, algun de tècnic tant de pujada com baixada i poca però bona trialera.

En algunes de les baixades era inevitable fer un crit d'emoció i gairebé tots acabàvem amb un somriure d'orella a orella d'haver xalat com nens.

És ven bé un circuït per passar-ho bé al marge de la competició, que ull, és dura i si gasteu tota la munició als primers km acabareu demanant l'hora.

Enhorabona als organitzadors per avançat, ens feu viure el millor del BTT a casa nostra.

• Photo of Rossinyol bttrus uecanoia
    Rossinyol bttrus uecanoia Sep 25, 2017

Jo tambe hi era i subscric al 100% els comentaris de la crònica

• Photo of Pep riba
    Pep riba Jun 6, 2021

L’he fet amb electrica, amb la normal es necessita bon nivell, després de Fillol hi ha un tram on està prohibit el pas, molt divertida, molt tècnica, amb pujades i baixades al meu límit però 100% ciclable

• Photo of Rossinyol bttrus uecanoia
    Rossinyol bttrus uecanoia Jun 6, 2021

Eps Pe riba gracies per comentar.
    Aquest prohibit es mes recomanacio que altra cosa, especialment per les motos.