Palafrugell La Bisbal ( Ruta circular 3 )

March 28, 2021
March 2021

near Palafrugell, Catalunya (España)

Bona ruta circular d'uns 45 km aproximadament.
El seu inici és a l'Institut Baix Empordà, Es pren la direcció Mont-ras - Casona - Corriol de les arrels – Mas Calç, més endavant hi haurà una cruïlla on s'ha de girar a l'esquerra que portarà fins a tocar la carretera de la ganga.
Es pujarà un pendent i vindrà una baixada molt bonica fins a la carretera GI-660.
Un cop a la cruïlla de Sant Pol s'ha de girar a la dreta direcció la Bisbal, aquest tram serà de carretera, s'haurà d'anar amb compte!
Arribats a la Bisbal, se circula per la plaça del castell i plaça Major. Es fa l'esmorzar al bar Ca la Fina (costat del CA ). Es reprèn la marxa direcció Fonteta – Mas Calç – direcció a la Casona – Llofriu - Nau vins i licors Grau. En aquest punt es creurà pel centre de Palafrugell fins al punt d'inici.

Buena ruta circular de unos 45 km aproximadamente.
Su inicio es en el Instituto Baix Empordà, Se toma la dirección Mont-ras - Casona - Sendero de las raíces - Mas Cal, más adelante habrá un cruce donde hay que girar a la izquierda que llevará hasta tocar la carretera de la ganga.
Se subirá un pendiente y vendrá una bajada muy bonita hasta la carretera GI-660.
Una vez en el cruce de San Polo se debe girar a la derecha dirección la Bisbal, este tramo será de carretera, se deberá tener cuidado!
Llegados a la Bisbal, se circula por la plaza del castillo y plaza Mayor. Se hace el desayuno en el bar Ca Fina (lado del CA). Se reanuda la marcha dirección Fonteta - Mas Cal - dirección a la Casona - Llofriu - Nave vinos y licores Grado. En este punto se creerá por el centro de Palafrugell hasta el punto de inicio.