Pais Catar 3r dia Puivert Campagne-les-Bains

Photo ofPais Catar 3r dia Puivert Campagne-les-Bains Photo ofPais Catar 3r dia Puivert Campagne-les-Bains Photo ofPais Catar 3r dia Puivert Campagne-les-Bains

August 27, 2019
August 2019

near Puivert, Occitanie (France)

Comencem el dia amb dura pujada al castell de Puivert, seguim un sender en baixada i continuem per la plana enmig de camps de cultiu. Dura pujada per pista per arribar al petitl loc de l'Escale, remuntem una bona estona per carretera, seguim a l'esquerra per pista i sender tot transitant pel Pla de l'Agre. Per carretera passem el petit poble de La Matayrede on ens desviem per agafar aigua, continuem per carretera i un bonic sender, mes tard per una pista, passem pel costat de la casa de La Mouillere, on seguim en baixada per una pista mes dolenta, al creua un torrent la pista desapareix i seguim per un corriol en pujada amb la bici a coll, son encara no 5 minuts. fem tot un seguit de senders, tram una mica tecnic, sortim a una ample pista i a la carretera que baixa a Quillan.
Quillan es el poble mes gran que hem estat fins ara, hi aprofitem per fer un bon dinar i agafar aigua, seguim pel costa de la via del tren i fem una volta per un sender, agafem carretera pel costat del riu Aude, passem la via del tren i encaren una llarga i dura pujada, primer per passar a prop del poblet de Les Sauzils i despres fins al Plateau de Bouichet, lloc semi desertic, ni un sol arbre, seguim pel Chemin du Pays de Sault, passem unes granges i iniciem un descens per corriol (Chemin de Mouillet) fins el fons de la vall, i arribar al poble de Rouvenac. Anem per carretera a Fa, on seguim en dura pujada per passar pel costat de la torre de Fa, seguirem ara per sender primer en dura pujada, per aconseguir un collet a 418 m on iniciem el descen per un bonic i llarg sender a Esperaza i per carretera a Campagne les Bains.
Passem la nit a Le Pont Vert Chambres d'hôtes, casa amb habitacions, mastressa molt amable. Correcte.