Ourense-Áncora

April 7, 2014
April 2014

•   5 2 Reviews

near Las Caldas, Galicia (España)

Viewed 2012 times, downloaded 42 times

Ruta aventura dende Ourense a Áncora preparada para que os da Titán tomen nota do seu estado de forma e o resto como reto e aventura. Xa nos primeiros 500 mts. o primeiro pinchazo quedando atrás Jose Antonio e Medina. Despois fun eu pinchazo e muelle da pastilla de freno...ala foron 40 minutos...e claro enlaza tú ...
Coa axuda de Carlos reparamos e fumos tirando en solitario. Enlazaronnos Medina e José Antonio nun camiño sin saída jejje....polo menos pra nós que o resto foi monte a través.
Volveu pinchar José Antonio que quedou a reparar no coche con Arias e seguimos con Medina unhos kilómetros, e deixámolo ir jajaja...non podíamos co seu ritmo.
Enlazamos con Pablo, Dani, Rubén no segundo avituallamento e dende eiquí xa xuntos ata Áncora.
Os sendeiros ó lado do Miño entre +- Arbo e Salvaterra...impresionantes...moi chulos..
Dende Salvaterra a Áncora sin novedade...e ó final un bó "BACALLAU" Alquimista e ás natas que lles gustou a todos...
Os valentes arrancaron pola mañá cara a Ourense outra vez...pero esa batalla xa a teñen que relatar eles jejejejj....

O acumulado non corresponde...

As fotos cortesía de Carliños...

Vídeo de Daniel...https://www.youtube.com/watch?v=A3OAiKh2Hjo

• Photo of sainzajump
    sainzajump Apr 7, 2014

Ruta dura e preciosa....con algo de carretera. ..pero con moito sendeiro e acabando na praia de Áncora. ...impresionante ruta.

OSCARME Apr 7, 2014

É verdade...impresionante...e o Bacallauuu..con viño verde do Alquimista... impresionante...

• Photo of blacbay
    blacbay Apr 8, 2014

Um bom passeio, mas entre Ribadavia e Arbo se fosses pela outra margem do Rio Minho, praticamente não tinhas asfalto.
    Un saludo.

Filipe Gonçalves

• Photo of aryas
    aryas Apr 8, 2014

Ola Blacbay por a outra maxen do rio fixemos o regreso dende Ancora a Ourense.

ANCORA OURENSE

OSCARME Apr 8, 2014

Ola Filipe, efectivamente tal e como che di Arias, o regreso fixeronno pola outra margem...pasando pola tua terra...Melgaço...