Otos - Lorxa - Albuerca - Lorxa - Otos

Photo ofOtos - Lorxa - Albuerca - Lorxa - Otos Photo ofOtos - Lorxa - Albuerca - Lorxa - Otos Photo ofOtos - Lorxa - Albuerca - Lorxa - Otos

November 10, 2013
November 2013

near Otos, Valencia (España)

La ruta de hui ha servit per seguir provant la fiabilitat del GPS. Vaig descarregar la ruta 4 del centre BTT El Comtat i l'he feta sense cap error. La veritat és que cada vegada va millor.

La ruta de hui feta per la penya Hui Sí que Puc, encara que el nom no dona fe del que ha passat aquest diumenge, ja que hui no ha pogut ningú.

He eixit d'Otos per la carretera fins a Beniatjar, pujada per la pista forestal fins dalt del port de Beniarrés, després baixada i agafar la via verda fins a Lorxa, des d'allí pujada pel port fins a l'Albuerca, la pujada era prou exigent, però una vegada dalt les vistes eren espectaculars. Una vegada dalt planeja prou el camí tot i que vas baixant durant molt de temps, després arribada al punt d'inici a Lorxa i d'ací tornada cap a casa pel mateix camí, la pujada l'he fet per l'ermita de Beniarrés.

Aconselle la ruta perquè té trams de tot tipus: asfalt, pista forestal, senda,... així com bons desnivells per als que els agrada baixar .