OSEJA-NAHUJA-SLEOCADIE-ERR-ESTAVAR-GORGUJA-OSEJA.camin y senderos

Photo ofOSEJA-NAHUJA-SLEOCADIE-ERR-ESTAVAR-GORGUJA-OSEJA.camin y senderos Photo ofOSEJA-NAHUJA-SLEOCADIE-ERR-ESTAVAR-GORGUJA-OSEJA.camin y senderos Photo ofOSEJA-NAHUJA-SLEOCADIE-ERR-ESTAVAR-GORGUJA-OSEJA.camin y senderos

September 20, 2013
September 2013

near Osséja, Languedoc-Roussillon (France)

Continuant amb rutes breus per el buje del darrere trinxat.. aquesta ruta és bastant rodadora,descobrint nous pasos entre camins (camps i corriols).Sortida d'Oseja per el Chemin Bosquet fins Nahuja i Ctra d'Err.agafant el trencall per un camí que aviat s'acaba i fem camp a travès (ciclable) per pasar a un altre camp igual i arribar al camí que puja i conecta amb el que va fins a Ro i baixem asfalt direcció Estavar,on agafem el torrent a esquerra que pasa el riu i continua per cami fins Gorguja i Caldegàs,on agafem el cami creuant carretera que puja fins conectar amb la ctra de Nahuja i Oseja. Distret i variat.

• Photo of Bike me to the moon
    Bike me to the moon Oct 11, 2021

La ruta va en part per mig de camps.. seguiu-la només si us agrada l’aventura!