Organya - Prat Montaner

1916
September 8, 2010
September 2010

near Organyà, Catalunya (España)

Pujada a Prat Montaner tot per pista llevat dels 10km primers que són per una bonica carretera conarcal amb trànsit gairebé nul però si es prefereix anar per pista es por agafar el camí vell de cabó que fem al baixar.
La baixada és pel mateix camí de pujada però si un cop arribat a Prat Montaner es vol continuar hi ha 3 opcions (veure "Organyà Prat Montaner Cuberes Ares", "Organyà - Volta al Boumort" i "Organyà Volta al Boumort pel Pas Comptador". Durant la pujada/baixada també es pot aprofitar per pujar al poble abandonat de Senyús (veure "organyà-Senyús") o un cop arribat a Cabó fer la volta al cap de la Vall (veure "Organyà Dòlmnes Vall de Cabó").
Al ser tot per pista no revesteix cap dificultat tècnica però la major part del recorregut transcorre per la part obaga del bosc que fa que en epoca de pluges poguem trobar-hi fang.
No té cap dificultat tècnica, tan sols la distància i el desnivell. A tenir en compte la llaaaarga baixada.

Font

• Photo of pollfoll
    pollfoll Aug 31, 2013

Magnifica. Ahir la vaig fer, tres anys desprès.

mercès per les teves explicacions