Photo ofOlot, Riudaura, Coll de Canes, Coll de Santigosa i Església de Santa Margarida de Bianya des de Olot Photo ofOlot, Riudaura, Coll de Canes, Coll de Santigosa i Església de Santa Margarida de Bianya des de Olot Photo ofOlot, Riudaura, Coll de Canes, Coll de Santigosa i Església de Santa Margarida de Bianya des de Olot

5 hours one minute
April 16, 2024
April 2024

near Olot, Catalunya (España)

Ruta circular des de Olot passant per:
- Coll de Canes (13.0 km)
- Coll d'en Roca (14.8 km)
- Coll de Santigosa (16.4 km)
- Coll dels Aulinencs (27.8 km)
- Ermita de Santa Llúcia de Puigmal (29.0 km)
- Pont de la Rovira (30.9 km)
- Església de Santa Margarida de Bianya (38.4 km)
- Font del Colomer (39.4 km)

3 reines!

3 baixades espectaculars, molt bones i ben netes.

Comencem la ruta des d’Olot i ens enfilem cap a Riudaura des d’on comença una pujada pedregosa i dura però que es pot fer tota pedalant.

Un cop a dalt, ens trobem al coll de Canes. Seguim pujant més com si anéssim al Puig Estela, hi passem ben aprop però no fem cim.

Un cop a dalt comença la primera baixada de la primera reina! Baixada de flow, ràpida i amb poca pedra. Totalment recomenable!

Remuntem una mica per una pista bastant dreta per anar a buscar la 2a baixada, Castelltallat: top! Molt bona, estil la primera però millor.

Un cop a baix toca tornar a remuntar suaument per un corriol preciós per anar a empalmar una baixada espectacular de la Romànic, molt pata negra!

Finalment, quan sembla que ja arriba a la seva fi, doncs no, agafem un camí de pujada tècnic que ens farà gastar els últims cartutxos. Arribats a dalt només ens queda gaudir de l’última baixada que ens deixarà ben aprop d’on hem sortit. Baixadeta curta però molt disfrutona!