Olot-fontanils-pla de les palmeres-Joanetes-Olot

Photo ofOlot-fontanils-pla de les palmeres-Joanetes-Olot Photo ofOlot-fontanils-pla de les palmeres-Joanetes-Olot Photo ofOlot-fontanils-pla de les palmeres-Joanetes-Olot

August 15, 2012
August 2012

near Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

Viewed 2072 times, downloaded 87 times

IBP 70MTB
Sortim d'Olot anant a buscar el bicicarril que seguirem fins Les Preses, on farem un tram de carretera fins Puigpardines. Un cop allà enfilarem la pista fins a la casa de fontanils, un cop arribem a dalt seguirem la pista de la dreta que segueix pujant uns dos quilòmetres i pico més per arribar al "pla de les palmeres" o també anomendada plaça falguera on quederem al peu de Santa Magdalena i tindrem vistes de tota la vall d'en bas i gran part de la comarca.
La baixada serà per la mateixa pista fins arribar a la casa de fontanils, ens decantarem per el camí de la dreta on seguirem gaudin de bones vistes. Seguirem fins puigsacreu, allà el camí es tornarà corriol, tindrem tendencia a seguir el de l'esquerra i baixarem ràpidament per un corriol que comença una mica tècnic però com més va més dòcil es torna i a mida que avançem es va convertint en pista que ens durà fins la Codina. Un cop passat la casa i trevassat el torrent agafarem l'esfalt per passar Joanetes i seguir fins les Preses, tram d'anada, que seguirem pel bicicarril fins Olot.

• Photo of ricardmasoliver
    ricardmasoliver Mar 31, 2019

Matinal fácil de seguir, pista de Fontanills al Pla de les Palmeres amb forces pedres soltes, pro el cim vistes molt pintorescas de la plana de la Garrotxa.