Photo ofOlleria- Font Vella- Cami del Ras- Olleria. (Pablo Vidal Policarpo 2bat 2023/24) Photo ofOlleria- Font Vella- Cami del Ras- Olleria. (Pablo Vidal Policarpo 2bat 2023/24) Photo ofOlleria- Font Vella- Cami del Ras- Olleria. (Pablo Vidal Policarpo 2bat 2023/24)

46 minutes
57 minutes
April 27, 2024
April 2024

near L'Olleria, Valencia (España)

Aquesta ruta va ser la primera ruta d’aquest trimestre. Vaig començar a Olleria, el punt de partida va ser el començament del Camí Vell de Bassa cap a les hortes.El meu destí era El poligon industrial.Vaig anar per el Camí vell amb cura amb els cotxes que passen ja que la gent va ràpida i molt confiada per aquest camí.És un camí irregular en alguns llocsja que el afalt ni és igual, el camí és més ample o més estret depenen del lloc.Va ser un passeig on ho vam pasar bé ja que vam parlar tots i es va fer curt,Després de cruçar tot el camí vaig apareixer a la part alta del Salido,a on vaig beure un poc d’aigua per continuar el camí. Despés de arribar a Olleria vaig baixar per la Les escoles fins la Plaça del ajuntament.Aquesta ruta ha sigut en alguns moments cansada encara que no feia molt de fred,sinó que feia airet i amb la suor el podries costipar molt fácil.