Oix- Santuari del Coral (Notre dame du Coral)- Oix

one day 6 hours 33 minutes
October 20, 2013
October 2013

near Oix, Catalunya (España)

Un ruta magnífica de dos dies per disfrutar de l'Alta Garrotxa en btt. Això sí, haureu d'arrosssegar la bici alguna estona sobretot el primer dia sinó sous molt experts. El segon dia és pràcticamnet tota ciclable

Primer dia: Sortim de Oix i anem cap a Sant Miquel de Pera. La pista al principi està en bon estat però cap a la Pera està força malament. Arribats a la carretera podríem continuar fins al Pont del Bolassell però preferim fer una dreçera seguint el Gr. Del Pont del Bolassell a Salarça també cal arrossegar la bici. Passat Salarça prenem una pista que va a la carretera de Beget però la deixem per agafar un magnífic corriol, aquest si que és molt ciclable, que ens portarà al Molí d'en Sorolla. Després anem a Rocabruna passant per Can Planes (vam intentar trobar un camí més directe però no el vam trobar. De Rocabruna ens enfilem cap al coll Vernadell (darrer tros empenyent la bici). La baixada al Coral preciosa!

2on dia: Sortim del Coral cap a Coll d'Ares i d'aquí baixem per pista fins a Font Rubí, Camprodón i Sant Pau de Seguries. Després prenem la opció de passar un tros per la carretera de Olot a Bianya i deixar-la a l'alçada del Diumal per anar a Llongarriu. Després d'atravessar la casa anem a les Barqueres per un coriol que no surt el mapa i un cop al l coll de les Barqueres agafem una pista que va a Castellar de la Muntanya, Canadell Can Bundància i a Oix per la carretera