O Carballiño, O Cachon ,Punxin,Ourantes,Salamonde,O Lago,O Carballiño

Photo ofO Carballiño, O Cachon ,Punxin,Ourantes,Salamonde,O Lago,O Carballiño Photo ofO Carballiño, O Cachon ,Punxin,Ourantes,Salamonde,O Lago,O Carballiño Photo ofO Carballiño, O Cachon ,Punxin,Ourantes,Salamonde,O Lago,O Carballiño

March 22, 2014
March 2014

near O Carballiño, Galicia (España)

Ruta bonita ke discurre pola comarca do Carballiño e arredores.ten de todo subida baixada e zona tecnica.entre os km 17 é 18 temos unha zona sucia arbores e maleza polo achan e retrasannos moito o poder avanzar,mais para diante entre os kms 22 é 27 outro treito sucio con arbores outra vez,para despois xa poder andar normalmente,durante a ruta topeime tempo variado,moita choiva,granizo é por fin o sol.ruta moi entretida.por certo ke no conta kms,salironme 2 km 1/2 mais,salen 48 km 400 m.

• Photo of solotacos
    solotacos Mar 24, 2015

bonita coma o resto,cada vez gustame mais ir polo cachon.pena desas zonas ke cada vez por falta de uso se estan cerrando.gracias.

• Photo of Xulio71
    Xulio71 Mar 24, 2015

pois xa somos dous,amin tamen me gusta moito esa zona,pena ke se cerre todo si,haberia ke levar desbrozadora para ir limpiando ;) gracias polo comentario.