Nunspeet

May 15, 2016
May 2016

near Nunspeet, Gelderland (Nederland)

veel singletrack. daarna over de leuvenemse zandverstuiving. en als afsluiter de hanenkam

• Photo of Berno van der Wal
    Berno van der Wal Mar 31, 2018

Wat een fantastische route. Afwisselende route met bijna geen fietspad. Veel (heel veel) technische singletracks en spannende klimmetjes en afdalingen. Mooie natuur ook(bos, heide enz). En al jaren vroeg ik me af waar de mooie bulten langs 't spoor nou precies liggen. Nou hier dus 😜

Alleen te rijden met GPS (best lastig). Echt een locals only route, Mooie opwarmer voor de Ardennen 🙃

• Photo of d.keupers
    d.keupers Mar 31, 2019

Erg leuke route.
    Makkelijk te volgen ondanks dat ik navigatie op mijn telefoon in mijn jasje had. Af en toe stoppen om de route te checken maar grotendeels is de route makkelijk te volgen.

• Gerinda Aug 21, 2021

Veel leuke single track en kleine paadjes. Zand op de hei wat minder mag het zag er prachtig uit. Navigatie echt nodig om de route te vinden.