Num 3 joan montserrat

44 minutes
January 21, 2018
January 2018

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Ruta en BTT per a collserola amb el mateix desnivell ja que es circular. Amb trams tecnic i trialeres. I punt de interes molt interessants.

PictographTree Altitude 299 ft

Lloc de sortida y agafarem el cami en direcció contraria a st cugat del valles

PictographIntersection Altitude 526 ft

Primera intersecció que trobem la qual hem de seguir recte per el GR sent un cami ample

PictographIntersection Altitude 580 ft

2na intersecció on es divideix en dos camins. Seguirem per el GR cap a la dreta direcció Can Borell

PictographIntersection Altitude 599 ft

En aquesta intersecció girarem cap a l'esquerra seguint una petita baixada

PictographBridge Altitude 589 ft

Es un punt de pas per localitzar que seguim correctament la ruta. RECORDEU: mai arribem a la masia de Can Borell

PictographIntersection Altitude 587 ft

Intersecció del pont de can borrell. Girarem a la esquerra passant per sobre el pont. A partir d'aqui el cami passa a ser pujada.

PictographIntersection Altitude 681 ft

Intersecció important per pujar el turo de torrefera. Es una pujada pronunciada. En aquesta intersecció pujararem cap a la esquerra.

PictographIntersection Altitude 752 ft

Intersección

Intersecció important i no gaire visible pero tenim el cartell que ens ho indica. Agafarem el sender cap a la dreta. Sera un tram de pujada complicat on potser es necessari baixar de la bicicleta si no es te molt de domini.

PictographIntersection Altitude 783 ft

Arribem a dalt del turo i agafarem una trialera que trobarem si abançem a la esquerra. Es una trialera de baixada força complicada i molt tecnica.

PictographIntersection Altitude 653 ft

Un cop acabada la trialera arribarem a una intersecció on a la nostra dreta tenim el patronat de la flor de maig. Girarem a la esquerre deixant el patronat a la nostre esquena.

Amb UTM: 4.26.600 / 45.91.100 Es un centre amb lobjectiu d'oferir formació i treball a gent amb necessitats educatives especials i una atenció adecuada i propia.

PictographIntersection Altitude 614 ft

Intersecció important perque es de dificil visualització ja que a la dreta hi ha un petit cami que hem de agafar. Com a indicatiu trobem un pal que ens ho marca. Sera un caminet estret i una mica tecnic.

PictographIntersection Altitude 502 ft

En aquesta interseccio girarem a la esquerra on el cami s'eixample una mica pero el terreny seguira sent una mica técnic.

PictographIntersection Altitude 491 ft

Interseccio que agafarem cap a la esquerra.

PictographIntersection Altitude 566 ft

PictographIntersection Altitude 515 ft

Interseccio que girarem cap a la esquerra. Si giressim cap a la dreta apareixariem a un antic desgiament que hem agafat aixi que rapidament ens donariem conte que ens hem equivocat.

PictographIntersection Altitude 451 ft

En aquesta interecció seguirem el cami recte direcció sant cugat deixant a la esquerra el nostre punt de interes.

Edifici del municipi de cerdanyola. Pertany al conjunt de masias de collserola i conte un parkimg per a camions.

PictographIntersection Altitude 475 ft

En aquesta intersecció girarem a la esquerra per el cami. Intersecció on no ens podem equivocar ja que si ens equivoquem passem a carretera. SEMPRE PER CAMI.

PictographIntersection Altitude 471 ft

Un cop al cami a mitja pujada trobarem una trialera a la dreta que es per on hem de anar dejxant el cami ample. Ja que si el seguim ens acabara portant a la masia.

PictographIntersection Altitude 442 ft

Aquesta intersecció ens la trobarem en un moment on un GR s'en possa al mig. El creuarem i seguirem recta per un petita trialera una mica tecnica.

PictographIntersection Altitude 521 ft

Aquesta intersecció es dificil. Acabem la trialera i ens trobem un cami amb un camp amb una tanca i una cadena. Pujarem cap a la cadena i girarem a la dreta deixant tambe el camp amb la tanca a la nostre dreta.

PictographIntersection Altitude 589 ft

En aquesta intersecció seguirem cap a la dreta per el GR.

PictographIntersection Altitude 556 ft

Aquesta es la ultima intersecció que ens trobarem. Girarem cap a la dreta en direcció al pi d'en Xandri. El nostre punt de sortida i tambe el de arribada. VINGA QUE JA QUEDA POC.

PictographTree Altitude 543 ft

Punt d'arribada i final de ruta. Es un Pi emblematic de stCugat situat a la vall del gausach amb 230 anys de vida 26 metres de alçada i 25 metres de diametre de copa. Espero que hagueu disfrutat la ruta. Fins una altre