Nocturna de Campdevanol

July 8, 2018
July 2018

near Campdevànol, Catalunya (España)

Ruta que haurem de repetir ja que no hem vist per on hem passat!!!
S'ha de tenir en copmpte que es una ruta que es fa seguint un roadbook en paper.
Després de tota la tarda plovent amb moooolta intensitat, sortim a les 22h amb un terreny ofegat per l'aigua!! i això es fatal per les nostres bikes, ens enfangem fins el coll, les bicicletes acumulen tant de fang que l'hem de treure amb pals per abançar, es surt la cadena constantment!!
Al final, tot i uns quants errors importants, un company amb una averia mecànica el suficient important com per haver d'avandonar als 10Km, i perdre la tarjeta de marcatge, l'acabem.Ens ho hem passat d'allò mes bé!!!

• Photo of balzacs
    balzacs Jul 17, 2018

Estem contents que us hagi agradat la ruta, i es veritat que de dia es espectacular tot i que el desde l'últim

Últim abituallament no recomanem fer'ho ja que hi ha una sanció de 750€ que posan uns guardes forestals que hi han a la caseta on va a parar el camí, apart que pasa per zones on varem demanar permís als propietaris exclusivament aquell dia.
    Si voleu una ruta per la zona ens ho feu saber i us passem unes de guapes.