Nocturna Amics Ciclistes de l'Anoia (ACA) - Mas del Tronc

Photo ofNocturna Amics Ciclistes de l'Anoia (ACA) - Mas del Tronc Photo ofNocturna Amics Ciclistes de l'Anoia (ACA) - Mas del Tronc Photo ofNocturna Amics Ciclistes de l'Anoia (ACA) - Mas del Tronc

July 14, 2014
July 2014

near Vilanova del Camí, Catalunya (España)

Sortida nocturna que realitzem conjuntament amb els amics Ciclistes de l’Anoia (ACA) cap a “El Mas del Tronc”. Sortim de l’edifici de la policia (092) i ens dirigim cap al camí de Can Masarnau per anar a parar finalment al llac dels ànecs que hi ha prop de Jorba. Passem pels corriols que hi ha desprès del llac, una miqueta de pista i trobem un altre corriol de pujada no gaire complicat per a seguir ascendint per pista fins a “Mas del Tronc”. Aquí sopem d’allò més bé i un cop tenim la panxa ben plena tornem cap a casa per un dels típics camins que fem sempre de pujada però en aquest cas el fem de baixada. Ruta molt divertida doncs totes les nocturnes així ho són i la companyia també ha estat molt bona.