Nerets Trails

April 8, 2022
April 2022

•   4.6 4 Reviews

near Tremp, Catalunya (España)

Ruta molt a prop de Tremp, amb bones vistes i terreny ideal en dies d'humitat. Sense grans pujades però amb baixades molt divertides i treballades. Hi ha una última remuntada fins l'ermita de St Bartomeu que és una mica dura però curta. Despres uns trails forca divertits i revirats ens portaràn fins al Noguera Pallaresa. Noms dels trails per ordre. Susterris, Búnker, Maf, Tamarro, Bartotrail i Dalton
ESP: Ruta muy cerca de la población de Tremp con buenas vistas y terreno ideal en dias húmedos. Sin grandes subidas pero con bajadas muy divertidas y trabajadas. Hay una última subida un poco dura hasta la ermita de St. Bartomeu pero es corta. Luego unos trails divertidos y revirados nos llevaran hasta el Noguera Pallaresa. Nombre de los trails por orden: Susterris, Búnker, Maf, Tamarro, Bartotrail i Dalton.

• Photo of xavialfa
    xavialfa Apr 16, 2022

Hola!! Estem buscant una Ruta cañera per trem,algo mixte com trialeras y he vist corriols molt rapits molt chulos! Algo de uns 40km ja que anem desde Barcelona que valgui la pena,moltes gracies!

• toni034 May 4, 2022

hola ,estaría bien k pusierais ha titulo informativo los senderos /trialeras k hay en la ruta .
    gracias por el trabajo k estáis realizando,salu2

• Photo of Territori Lo Podall
    Territori Lo Podall May 8, 2022

Ok toni034 Solucionado. Saludos

• Photo of wade135
    wade135 Dec 28, 2022

Feta avui amb una mica de fang però ens ha encantat. Gràcies per la feina feta!!

• Martí Simó Jan 29, 2023

Trails molt ben fets i molt cuidats.

• Photo of David Rilo
    David Rilo May 2, 2023

Ruta per disfrutar amb baixades guapíssimes. Cal estar atent al track i tenir-lo una mica al cap per no desviar-se. Enhorabona per la feina.

• Photo of J.A.P.S.
    J.A.P.S. May 18, 2023

Ruta muy divertida!!!! Hay subidas muy wapas.... Y ciclables..... Si se ve la trazada y hay patas..... Y algunas bajadas.....muy curradas...... Muchas gracias a tod@s que hacéis esto posible.

• Photo of emilionz
    emilionz Jun 25, 2023

Muy buena ruta, gran trabajo realizado!!!